Anna Olszyńska, Regional Director of Central and North Poland w sieci VI Hotels & Resorts oraz General Manager andel’s Hotel Łódź została doceniona za profesjonalizm w swojej ponad 20-letniej pracy w branży hotelarskiej. Swoją karierę zaczynała na stanowisku recepcjonistki w Amber Baltic Międzyzdroje w 1993 r. Po kilku miesiącach została kierownikiem zmiany, potem zastępcą kierownika recepcji, kierownikiem recepcji, resident managerem, aż wreszcie general managerem tego nadmorskiego hotelu. Dziś zarządza jednym z najbardziej designerskich hoteli konferencyjnych w Polsce – andel’s Hotel Łódź.
„Miano „Hotelarza Roku” to dla mnie niezwykłe wyróżnienie. Już na początku mojej kariery wiedziałam, że chcę zostać dyrektorem hotelu, ale bez wsparcia mojej mamy oraz wielu osób, które we mnie uwierzyły, nie udałoby mi się tego osiągnąć. Dziękuję Wam z całego serca! Tą nagrodę chciałabym dedykować też mojemu zespołowi. Dziękuję za wasz entuzjazm i wiedzę, którą od Was zdobywam każdego dnia!” – emocjonalnie przyznała Anna Olszyńska podczas uroczystej gali wręczenia nagród, która odbyła się 24 listopada 2015 r. w ramach konferencji Hotel & Tourism Trends.
Anna Olszyńska od początku swojej kariery jest związana z siecią VI Hotels & Resorts, a od 2004 r. jest general managerem – najpierw w Amber Baltic Międzyzdroje, później w hotelu Jan III Sobieski w Warszawie (2006-2009), a następnie andel’s Hotel Łódź. Od 2014 r. odpowiada ponownie za hotel Amber Baltic w Międzyzdrojach.
Ideą konkursu „Hotelarz Roku” jest promowanie i nagradzanie najlepszych profesjonalistów w branży hotelowej. Nominacji oraz wyboru zwycięzców dokonuje kapituła złożona z renomowanych, branżowych autorytetów. W tym roku w jury zasiadła również Katarzyna Niezgoda z VI Hotels & Resorts Poland (andel’s Hotel Łódź, andel’s Hotel Cracow, angelo Hotel Katowice, Amber Baltic Międzyzdroje, Chopin Hotel Cracow), która w zeszłym roku została „Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu Hotelu Sieciowego 2014”. Spośród 70 kandydatur wyłoniono zwycięzców w 7 kategoriach. Konkurs odbył się po raz drugi.