Grupa hotelowa Vienna House szuka inwestycji w Polsce
Polska jest dla austriackiej sieci hotelowej, która zarządza obecnie 34 hotelami, jednym z kluczowych rynków. Vienna House jest zainteresowana nie tylko Warszawą, ale również mniejszymi miastami.
2016-06-27, 08:00

„Polska jest jednym z najbardziej atrakcyjnych regionów w Europie Środkowo-Wschodniej. Wpływa na to stabilny rozwój gospodarczy, ale również coraz lepsza atmosfera dla nowych inwestycji.” – przyznaje Rupert Simoner, CEO Vienna House. Dodaje: „Co więcej, poza stolicą są w Polsce również inne ciekawe destynacje o dużym potencjale dla turystyki oraz podróży biznesowych, co jest wyjątkiem w regionie. To właśnie dlatego szukamy inwestycji nie tylko w Warszawie, ale również w mniejszych miastach, takich jak Rzeszów czy Lublin.”

Vienna House zarządza hotelami na podstawie umowy o zarządzanie lub w niektórych wypadkach dzierżawy. Oferuje swoje usługi na każdym etapie rozwoju projektu hotelarskiego – od analizy lokalizacji, poprzez etap budowy na otwarciu i bieżącej operacji kończąc. Angażuje się zarówno w adaptację istniejących budynków, również tych zabytkowych, jak i nowe projekty czy rebranding istniejących hoteli. Specjalizuje się w miejskich obiektach biznesowych, takich jak angelo by Vienna House Katowice, jednak ma również duże doświadczenie w zarządzaniu hotelami turystycznymi i spa, takich jak Vienna House Amber Baltic Miedzyzdroje w Polsce. Interesują ją destynacje o dużym potencjale rozwoju, w centralnych lokalizacjach, blisko atrakcji turystycznych. W Polsce Vienna House szuka inwestycji nie tylko w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu czy Poznaniu, ale również w mniejszych miejscowościach, takich jak Rzeszów czy Lublin.

„W Polsce, szczególnie w mniejszych miastach rynek hotelarski jest ciągle zuniformizowany. My chcemy wprowadzać unikalne, indywidualne hotele. Odrobinę szalone, odjazdowe, ale jednocześnie pełne stylu i jakości. Chcielibyśmy otworzyć 4 nowe obiekty w ciągu najbliższych 4 lat.” – dodaje Rupert Simoner.

Vienna House planuje zwiększyć swoje portfolio do ponad 50 obiektów do 2022 r. Poza Polską planuje rozwój w państwach takich jak Niemcy, Rumunia, Słowacja czy Rosja.

Materiał video

Więcej informacji na temat rynku hotelarskiego w Polsce, jego potencjału, szans i zagrożeń, znajdą Państwo również w eksperckich komentarzach video prezesa Ruperta Simonera:

http://www.marketnews24.pl/najwiekszym-ryzykiem-dla-branzy-hotelarskiej-w-polsce-jest-rynek-pracy

http://www.marketnews24.pl/newsy/rynek-hotelarski-w-polsce-rosnie-powyzej-6-proc-rocznie

http://www.marketnews24.pl/newsy/polska-najatrakcyjniejszym-miejscem-dla-branzy-hotelarskiej-w-europie-srodkowo-wschodniej

Materiały video można bezpłatnie pobrać oraz wykorzystać na potrzeby komunikacji w Państwa mediach.

KONTAKT / AUTOR
Katarzyna Strojna-Szwaj
Senior Regional Communication Manager Poland
HR Group
608095836
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.