Agnieszka Sass-Szczepkowska dołącza do zespołu Vienna House w Polsce
Agnieszka Sass-Szczepkowska jako Regional Marketing Manager odpowiada za działania marketingowe Vienna House w Polsce. Dołączyła do zespołu na początku stycznia, aby zintensyfikować działania związane ze wzmacnianiem świadomości marki największej austriackiej sieci hoteli na polskim rynku.
2020-02-11, 13:45

“W związku z rozwojem Vienna House na polskim rynku dostrzegliśmy potrzebę wzmocnienia naszego marketingowego zespołu odpowiedzialnego za budowanie rozpoznawalności i wizerunku Vienna House w Polsce.” - mówi Katarzyna Niezgoda, Director of Sales Office Poland. „Jestem przekonana, że doświadczenie i entuzjazm Agnieszki będzie dużą wartością dla Vienna House.” - dodaje.


Sass-Szczepkowska będzie odpowiedzialna za tworzenie strategii marketingowej oraz budowanie świadomości marki i przygotowywanie kreatywnych kampanii promocyjnych dla sześciu obiektów Vienna House w Polsce. Będzie także odpowiedzialna za rowój i implemntację nowych pomysłów i aktywności dla branży B2B i B2C. „Bardzo się cieszę, że dołączam do tak profesjonalnego i pełnego pozytywnej energii zespołu Vienna House w Polsce. Działania na rzecz wizerunku marki, unikalne projekty medialne i promocyjne w duchu motta Vienna House #endlessexploration to wyzwania, na które czekam z niecierpliwością.” – mówi Agnieszka Sass-Szczepkowska.


Agnieszka Sass-Szczepkowska jest managerem z ponad 17-letnim doświadczeniem w branży mediowej. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w G+J Polska, następnie dołączyła do zespołu Burda International Polska, gdzie przez 12 lat pięła się po szczeblach kariery. Zaczynała jako specjalista ds. sprzedaży, następnie była kierownikiem w zespole wprowadzającym na rynek luksusowy magazyn InStyle oraz odpowiadała za sprzedaż i projekty specjalne 13 serwisów online, w tym ELLE.pl, Gala.pl, Nationalgeographic.pl czy Glamour.pl. W 2017 dołączyła do zespołu Marquard Media Polska, gdzie odpowiadała za sprzedaż i tworzenie nowych rozwiązań biznesowych opartych o model 360 stopni dla marek Cosmopolitan, Harper’s Bazaar, JOY i Shape.


W 2018 r. postanowiła przemodelować swoją ścieżkę kariery zawodowej i została dyrektorem PR w agencji PR Lovin’, gdzie odpowiadała za relacje z mediami i influencerami, przygotowywanie strategii komunikacyjnych i organizację wydarzeń. Teraz swoje szerokie doświadczenie będzie wykorzystywać w tworzeniu kreatywnych kampanii promocyjnych w branży hotelarskiej. Jest absolwentką Uniwersytetu SWPS w Warszawie na kierunku psychologia społeczna.

KONTAKT / AUTOR
Katarzyna Strojna-Szwaj
Senior Regional Communication Manager Poland
HR Group
608095836
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.